Bardzo konkurencyjny i namiętny zakulisowy świat baletu jest tłem kolejnego śledztwa Henry’ego i Jo w sprawie morderstwa. Kiedy odcięta ludzka stopa umieszczona w przesiąkniętej krwią baletce okazuje się być w pojemniku w teatrze, Henry i detektywi ścigają się z czasem, aby znaleźć ciało w tej głośnej sprawie. Retrospekcje z 1929 roku w Paryżu ujawniają emocjonalne doświadczenie Henry’ego z przyjaciółką rzeźbiarką, kiedy narkotyki zderzyły się z presją artystycznej inspiracji. Tymczasem robi się gorąca trochę za szybko między Jo a Isaackiem jak na gust Jo, ale Henry zachęca ją, aby przezwyciężyła swój strach przed zostaniem zranioną i skorzystała z szansy na znalezienie miłości. Abe angażuje Lucasa do pomocy w wytropieniu miejsca pobytu Abigail po odejściu Henry’ego. Wreszcie Henry rozważa to czy powinien wypróbować teorię Adama odnośnie broni, która oryginalnie wystrzeliła i go zabiła.