Arek Tobiasz
| 10-11-2016, 21:09:03
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 9 listopada 2016 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Goldbergowie” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 6,44 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Blindspot” (NBC) miało 4,88 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcza broń” (Fox) zgromadziła przed telewizorami 7,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Arrow” (CW) zgromadziło przed telewizorami 1,96 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Speechless” (ABC) zdobyło 5,61 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Imperium” (Fox) zgromadziło 8,14 miliona wszystkich widzów, w tym 2,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Współczesna rodzina” (ABC) stracił 7,17 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Zabójcze umysły” (CBS) zgromadziły 7,33 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Prawo i bezprawie” (NBC) zdobyło 5,5 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Frequency” (CW) straciło 1,08 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „Czarno to widzę” (ABC) miało 5,3 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Designated Survivor” (ABC) zdobył 5,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Chicago PD” miało 5,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Code Black” (CBS) zgromadziło 6,05 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.