Arek Tobiasz
| 16-02-2016, 19:09:55
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 14 lutego 2016 roku.
W niedzielny wieczór o 19:30 „Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 2,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:00 „Simpsonowie” (Fox) zdobyli 2,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 2,7 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Madam Secretary” (CBS) miała 9,99 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Cooper Barrtett’s Guide to Surviving Life” (Fox) zdobył 1,75 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) miała 2,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Żona idealna” (CBS) zgromadziła 7,86 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 21:30 „Bordertown” (Fox) zdobyło 1,68 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „CSI: Cyber” (CBS) miało 6,26 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Castle” (ABC) zdobyło 4,09 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.