Arek Tobiasz
| 13-01-2016, 02:06:30
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 10 stycznia 2016 roku.
W niedzielny wieczór o 20:00 „Simpsonowie” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 8,33 miliona wszystkich widzów, w tym 3,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial zyskał 1,6 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Galę rozdania Złotych Globów” (NBC) obejrzało 18,51 miliona wszystkich widzów, w tym 5,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 16 procent udziału w rynku.
„Madam Secretary” (CBS) miała 8,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Galavant” (ABC) zdobył 2,41 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Cooper Barret’s Guide to Surviving Life” (Fox) miał 4,57 miliona wszystkich widzów, w tym 2,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,9 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) zdobyła 3,92 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Żona idealna” (CBS) zgromadziła 7,65 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „Bordetown” (Fox) miało 3,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „CSI: Cyber” (CBS) zdobyło 6,49 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.