Arek Tobiasz
| 05-04-2017, 20:33:00
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 4 kwietnia 2017 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 13,45 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 5,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał drugiego sezonu serialu „DC’s Legends of Tomorrow” (CW) miał 1,53 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
Finał szóstego sezonu serialu „Jess i chłopaki” (Fox) zdobył 2,01 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 „The Mick” (ABC) zgromadziło 2,11 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„American Housewife” (ABC) zgromadziła 4,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 premiera piątego sezonu „Skazanego na śmierć” (Fox) miała 3,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku.
„Bull” (CBS) zgromadził 10,98 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Fresh Off the Boat” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 3,83 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Trial and Error” (NBC) zdobyło 4,14 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera trzeciego sezonu serialu „iZombie” (CW) miała 0,98 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu oraz stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
O 21:30 „Trial & Error” (NBC) miało 3,19 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Imaginary Mary” (ABC) miała 3,46 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 6,12 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 8,89 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,2 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.