Arek Tobiasz
| 15-08-2014, 14:22:46
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z środy, 13 sierpnia 2014 roku.
W środowy wieczór "W garniturach" (USA Network) zgromadziło przed telewizorami 2,585 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera serialu "Legends" (TNT) zdobyła 2,58 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej.
Premiera czwartego sezonu "Franklin & Bash" (TNT) miała 1,246 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z premierą i finałem poprzedniego sezonu.
"Young and Hungry" (ABC Family) obejrzało 0,889 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Graceland" (USA Network) zdobyło 1,266 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The Bridge" (FX) obejrzało 0,821 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
"Mystery Girls" (ABC Family) zdobyły 0,365 miliona wszystkich widzów i 0,1 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,07 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"Rozpalić Cleveland" (TV Land) obejrzało 0,82 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,03 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"Jennifer Falls" (TV Land) miało 0,619 miliona wszystkich widzów, w tym 0,1 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,07 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
"The Divide" (WE) obejrzało 0,373 miliona wszystkich widzów, w tym 0,1 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,04 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Pierwszy odcinek finału serialu "Wilfred" (FXX) zdobył 0,239 miliona wszystkich widzów, w tym 0,1 miliona widzów w grupie docelowej. Drugi odcinek miał odpowiednio 0,247 i 0,2 miliona widzów.