Arek Tobiasz
| 26-02-2013, 20:41:50
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z poniedziałku, 25 lutego 2013 roku.
W poniedziałkowy wieczór "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,6 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 8,67 i 2,3 miliona wszystkich widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"The Carrie Diaries" (CW) obejrzało 1,1 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 "Sposób użycia" (CBS) zdobyło odpowiednio 7,8 i 2,6 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 10,19 miliona widzów, w tym 3,2 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Natomiast "The Following" (FOX) obejrzało 8,44 milion widzów, w tym 2,7 miliona w grupie docelowej dając 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
"90210" (CW) zdobyło odpowiednio 0,58 i 0,3 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 "Mike i Molly" (CBS) obejrzało 9,76 miliona wszystkich widzów, w tym 2,7 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 "Castle" (ABC) zdobyło odpowiednio 10,69 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
"Deception" (NBC) obejrzało 3,25 miliona widzów, w tym 1,2 miliona w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.