Arek Tobiasz
| 19-02-2013, 22:15:18
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 18 lutego 2013 roku.
O 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 8,85 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona w grupie docelowej 18-49 zdobywając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial zyskał 6 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,2).
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 8,32 i 2,1 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,2).
"The Carrie Diaries" (CW) obejrzało 1,2 miliona widzów, w tym 0,4 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 20 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,4).
O 20:30 "Rules of Engagement" (CBS) zgromadziło przed telewizorami odpowiednio 8,14 i 2,8 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zdobyły 10,11 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 6 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,6).
Natomiast "The Following" (FOX) miało odpowiednio 8,31 i 2,8 miliona widzów oraz 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 17 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,4).
"90210" (CW) obejrzało 0,53 miliona widzów, w tym 0,2 miliona w grupie docelowej. Serial stracił 33 procent w porównaniu z poprzednim tygodniem (0,3).
O 21:30 "Mike and Molly" (CBS) zdobyli odpowiednio 10,33 i 3,1 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 3 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,0).
O 22:00 "Castle" (ABC) obejrzało 9,67 miliona widzów, w tym 2,2 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 10 procent w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,0).
"Hawaii 5.0" (CBS) zdobyło odpowiednio 8,99 i 2,0 miliona widzów oraz 5 procent widzów. Serial stracił 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,1).
"Deception" (NBC) obejrzało 3,2 miliona widzów, w tym 1,2 miliona w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.