amelka
| 02-10-2017, 11:26:45
Po rozpoczęciu drugiego sezonu z wysokimi wynikami (3,9 miliona w grupie docelowej 18-49 lat i 12,9 miliona wszystkich widzów), „Tacy jesteśmy” (NBC) również ustanowiło nowy rekord po pierwszych trzech dniach.
Po podliczeniu wyników z pierwszych trzech dni, premiera drugiego sezonu „Tacy jesteśmy” zyskała 1,78 miliona widzów w grupie docelowej (do 5,68) jak również 4,8 miliona widzów ogółem (do 17,786 miliona), co daje największy zysk dla wtorkowej premiery.
To największy wzrost w grupie docelowej 18-49 lat do tej pory (o 1,8 miliona widzów), gdzie „Tacy jesteśmy” pokonali „Teorię wielkiego podrywu” i są w czołówce najchętniej oglądanych seriali w grupie docelowej w ciągu pierwszych trzech dni.
Pod kątem całkowitej oglądalności „Tacy jesteśmy” (17,8) jest najchętniej oglądanym dramatem, który planuje się tuż za komediami „Teorią wielkiego podrywu” (22 miliony) i „Young Sheldon” (21,5 miliona widzów).