amelka
| 07-06-2017, 19:24:38
„Nashville” rozpoczęło drugą część swojego piątego sezonu w zeszły czwartek z oglądalnością podobną do premiery piątego sezonu (i debiutu na CMT) w styczniu, co było najchętniej oglądaną transmisją oryginalnego programu w historii kablówki.
Premiera drugiej części piątego sezonu „Nashville” miała 0,81 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat w ciągu pierwszych trzech dni, co dało 6 procent więcej widzów niż premiera piątego sezonu, a także 1,06 miliona widzów w grupie kobiet w wieku 18-49 lat (o 9 procent więcej). Całkowita oglądalność wyniosła 1,7 miliona widzów (o 15 procent mniej). To oznacza, że serial stracił pewnych starszych widzów, kiedy jednocześnie zyskał nowych, co może być zrozumiałe jak „Nashville” teraz skupi się bardziej na młodej załodze po odejściu Connie Britton.
Po trzech emisjach w czwartek, dwóch na CMT i jednej na Nick at Nite, odcinek miał 2,6 miliona widzów w ciągu pierwszych trzech dni (o 16 procent mniej).