amelka
| 16-05-2017, 19:28:13
Widzowie „na pewno” dostrzegą zmiany w „American Idol” jak zadebiutuje na ABC na początku 2018 roku, powiedziała prezes stacji Channing Dungey we wtorkowy poranek.
„Zobaczysz wyraźnie markę i akcenty ABC” w zmianach formatu, kiedy muzyczny program rozrywkowy zadebiutuje w nowej stacji, powiedziała jak przedstawiała nową ramówkę ABC.
Dungey podkreślała, że to nie jest za wcześnie, aby powrócić z długo emitowanym programem, który przenosi się do ABC po piętnastu latach na Fox, jak szefowie Fox sugerowali w poniedziałek.
„Jeśli chodzi o nas, to jest idealny czas, aby sprowadzić program. Co mi się podobało w nim, to serdeczne, podnoszące na duchu historie o ludziach, którzy próbują spełnić marzenia i to jest coś na co patrzyliśmy” — podkreślała Dungey. „Dla mnie to czuło się jakbyśmy byli idealnym domem, a czas był idealny”.
ABC „po prostu zaczęła rozmowy” z producentami „American Idol” o szczegółach umowy, powiedziała jak została zapytana czy „Idol” będzie opłacalnym programem dla stacji, biorąc pod uwagę wyniki oglądalności i koszty produkcji w ostatnich sezonach na Fox. „Świetna sprawa jest taka, że widzowie kochają telewizję na żywo, jak również reklamodawcy” — dodała Dungey.
„Wydarzenia na żywo… są niesamowicie ważne dla nas, ponieważ do tego dążymy” — dodała Dungey. Przyznając, że nie wszystkie sprawy ekonomiczne zostały wypracowane, wyjaśniła dlaczego program nie znalazł się w jesiennej ramówce. Dodatkowo Dungey nie chciała potwierdzić czy Ryan Seacrest powróci jako prowadzący.