marek1211
| 02-04-2017, 23:49:55
W czasie pierwszego dnia WonderCon w słonecznym Anaheim, aktorzy i producenci wykonawczy „Goldbergów” pojawili się, aby mówić o komedii ABC osadzonej w latach 80., dając zapowiedź nadchodzącego odcinka zatytułowanego „The Dynamic Duo”.
Komedia, która ma miejsce w Jenkintown w Pensylwanii, jest luźno oparta na dzieciństwie i barwnym rodzinnym życiu twórcy serialu Adama D. Goldberga, które zapisywał poprzez obiektyw kamery CHS. „The Dynamic Duo” śledzi geekowego kinomana Dama (Sean Giambrone) i jego dziadka, Popsa (George Segal), i ich różne perspektywy po obejrzeniu filmu „Batman” z 1989 roku w kinach.
Kevin Smith — który wyreżyserował odcinek — był moderatorem w czasie panelu, gdzie pojawili się Wendi McLendon-Covey i Jeff Garlin, producenci wykonawczy Goldberg i Doug Robinson, wraz z scenarzystą Andrew Secundą, który omawiał odcinek o Batmanie i szczególny sposób w jaki miłość do popkultury przenika serial
Chociaż na początek Smitj pojawił się na scenie, nie chcąc przyjąć zasług za odcinek, który właśnie stworzył. „Chciałbym przypisać sobie zasługi” — powiedział reżyser. „Powiedzieli mi, że wyreżyserowałem odcinek, ale szczerze mówiąc — jak pojawiasz się w takim serialu jak ‚Goldbergowie’, każdy jest tak strasznie dobry w tym co robi, że jak tutaj jesteś, nie musisz naprawdę dokonywać żadnych zmian. I to prawdopodobnie jest najlepsze”.
„W tym odcinku, kiedy się pojawiłem, byłem jak: ‚Jestem gotowy do reżyserowania’” — powiedział Smith. „Minął tydzień, i to był koniec, i byliśmy jak: ’Skończyliśmy’. A ja byłem jak: ‚Nie zrobiłem niczego’. A oni na to: ‚Zauważyliśmy’”.
Kiedy Smith skończył, twórcy serialu szybko mówili o wadze i wpływie wczesnych filmów Smitha na ich życie i początkujące kariery. „Dla mnie, poszedłem na NYU, i w tym momencie, to był 1995 roku, a każdy chciał być Tarantino. Pisałem te głupie komedie, czułem się zagubiony” — powiedział Goldberg. „I — nie wiem czy powiedział ci to — poszedłem i zobaczyłem ‚Clerks’, a to była zmiana gry dla mnie, ponieważ byłem jak: ‚Och. Tutaj jest gość dla mnie, który robi rzeczy takie jakie sam chcę robić’. I potem, byłem na pokazie ‚Mallrats’, a to było jakby Bóg pojawił się w pomieszczeniu. Więc dla mnie, w zasadzie zdałem sobie sprawę, że zatrudniłem Kevina… rozrywka, którą macie teraz, zabrałem to do mojego biura. Po prostu sprowadziłem go i byłem jak: ‚Po prostu mówi do mnie’”.
Jak Goldberg powtarzał, że geneza „Goldbergów” leży w jego osobistym życiu, a Smith dostarczył zabawną anegdotę o zrezygnowaniu ze swojego ukochanego mleka — dzięki radzie zdrowotnej Garlina — rozmowa skierowała się w stronę wkładu scenarzysty Secundy, w tym jeśli chodzi o ten konkretny odcinek. „Andy słynie z pisania naszych geekowskich odcinków” — powiedział Goldberg. „Słynnie ma do napisania straszny odcinek każdego roku, a błagam go: ‚Proszę nie pisz strasznego odcinka. A on mówi: ‚To rok, w którym Michael Jackson mówi tak’. Powiedziałem: ‚Nie ma go juz z nami’”.
Wraz serialem, w którym popkultura stanowi ważny element mamy wiele kulturowych odniesień, a jednym w ważnych twórczych wyzwań dla Goldberga było zapewnienie praw do pewnych rzeczy — w tym prawa do pokazania scen z ‚Batmana’ w tle odcinka, na przykład. Kiedy „Goldbergowie” pokazują czwarty sezon, pomysł na odcinek „Dynamic Duo” czekał od pierwszego sezonu, a to byłoby coś co Goldberg zrobiłby wcześniej jakby miał prawa.
„Wydeptałem drogę do Warner Bors w tym momencie. Oni przynajmniej pozwalają nam pokazać w serialu pewne rzeczy” — powiedział producent wykonawczy. „W pierwszym sezonie, we wszystkich tcyh miejscach, byli jak: ‚Dlaczego mamy pozwolić ‚Goldbergom’ wykorzystać Batmana jako sposób na zyskanie oglądalności’. Teraz mamy swoją markę, to jest łatwiejsze.
W czasie rozmowy twórca serialu ujawnił pewne marzenia co do przyszłych odcinków: Chciałby zrobić odcinek z „Nieśmiertelnym” lub odcinek z muzyką Prince’a.
„Chciałbym, abyśmy mogli zdobyć muzykę Prince’a i Clasha albo coś w ten deseń” — powiedział Garlin. „Adam lubi straszną muzykę — ale to jest sezon. Nie nazywa się ‚The Garlins’”.