Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 14 marca 2017 roku


Arek Tobiasz   Arek Tobiasz | 17-03-2017, 23:30:49


Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 14 marca 2017 roku

Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 14 marca 2017 roku.


We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 5,92 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„The Flash” (CW) zgromadzili przed telewizorami 2,39 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 1,79 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 4,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

O 21:00 „Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 10,43 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

Finał pierwszego sezonu serialu „This Is Us” (NBC) zdobył 12,84 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Fresh Off the Boat” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 3,37 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

„Kości” (Fox) miały 2,52 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

„DC’s Legends of Tomorrow” (CW) miało 1,34 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku.  Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) zgromadziła 2,67 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

O 22:00 premiera serialu „Trial & Error” (NBC) miała 5,92 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku.

O 22:30 „Trial & Error” (NBC) miało 4,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku.



Kategorie: Wyniki oglądalności Premiery seriali Telewizja Nowe seriale Finały 
Seriale: Kości Agenci NCIS Jess i chłopaki Pępek świata The Flash NCIS: New Orleans Fresh Off the Boat DC’s Legends of Tomorrow The Real O'Neals Trial & Error Tacy jesteśmy Nie ma lekko 

Zobacz również: