Arek Tobiasz
| 16-03-2017, 23:36:28
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 13 marca 2017 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Kevin Can Wait” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 6,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„24: Legacy” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 3,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Man with a Plan” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 6,34 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „APB” (Fox) miało 3,25 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Superior Donuts” (CBS) zgromadziło przed telewizorami 6,21 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent widzów. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Dwie spłukane dziewczyny” (CBS) miała 5,45 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Taken” (NBC) miało 5,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Scorpion” (CBS) miał 6,61 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.