Arek Tobiasz
| 22-01-2013, 20:19:29
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 "Jak poznałem waszą matkę" (CBS) zgromadziło przed telewizorami 10,09 miliona wszystkich widzów, w tym 3,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial stracił 5 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,9).
Natomiast "Kości" (FOX) zdobyły odpowiednio 8,47 i 2,3 miliona widzów oraz 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 10 procent w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,1).
"The Carrie Diaries" (CW) obejrzało 1,28 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 17 procent w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,6).
O 21:00 "Dwie spłukane dziewczyny" (CBS) zgromadziły przed telewizorami 11,47 miliona wszystkich widzów, w tym 3,7 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 10 procent w porównaniu z poprzednim tygodniem (4,1).
Natomiast premierę "The Follwing" (FOX) obejrzało 10,38 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial miał 6 procent mniej widzów niż dwugodzinna premiera "Alcatraz" w poniedziałek, 17 stycznia 2012 (3,3).
"90210" (CW) zdobyło odpowiednio 0,79 i 0,4 miliona widzów oraz 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 33 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (0,6).
O 21:30 "Mike i Molly" (CBS) zgromadzili przed telewizorami 10,85 miliona widzów, w tym 3,3 miliona w grupie docelowej oraz 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 6 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (3,5).
O 22:00 "Hawaii 5.0" (CBS) zdobyło 9,58 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 8 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (2,4).
Natomiast "Castle" (ABC) obejrzało odpowiednia 8,72 i 2,0 miliona widzów oraz dało stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 5 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,9).
"Deception" (NBC) zgromadziło przed telewizorami 3,61 miliona widzów, w tym 1,3 miliona w grupie docelowej oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 19 procent widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem (1,6).