Arek Tobiasz
| 10-03-2017, 02:16:18
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 8 marca 2017 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Goldbergowie” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 5,68 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Zabójcza broń” (Fox) zgromadziła przed telewizorami 5,68 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Speechless” (ABC) zdobyło 4,99 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „Współczesna rodzina” (ABC) miała 6,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Star” (Fox) zgromadziła 3,87 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „Czarno to widzę” (ABC) miało 5,11 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 premiera drugiego sezonu „Criminal Minds: Beyond Borders” (CBS) miała 5,35 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,7 miliona widzów w porównaniu z premierą serialu oraz stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim finałem.
„Designated Survivor” (ABC) zdobył 5,88 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.