Arek Tobiasz
| 22-02-2017, 22:33:38
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 21 lutego 2017 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,26 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„The Flash” (CW) zgromadzili przed telewizorami 2,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,29 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,18 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„The Mick” (Fox) zdobyło 2,39 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Bull” (CBS) zgromadził 10,56 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„This Is Us” (NBC) zdobyło 9,37 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 3,8 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kości” (Fox) miały 2,89 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„DC’s Legends of Tomorrow” (CW) miało 1,67 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 2,91 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,06 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,42 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Chicago Fire” (NBC) miało 7,07 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.