Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 14 lutego 2017 roku


Arek Tobiasz   Arek Tobiasz | 15-02-2017, 23:38:55


Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 14 lutego 2017 roku

Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 14 lutego  2017 roku.


We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 15,05 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,25 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,14 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,27 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„The Mick” (Fox) zdobyło 2,47 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

O 21:00 „Bull” (CBS) zgromadził 10,57 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

„This Is Us” (NBC) zdobyło 8,97 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 3,64 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Kości” (Fox) miały 2,98 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.

O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 2,89 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

O 22:00 „Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,17 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 10,22 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.

„Chicago Fire” (NBC) miało 6,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.



Kategorie: Wyniki oglądalności Telewizja 
Seriale: Kości Agenci NCIS Jess i chłopaki Pępek świata Chicago Fire Agenci TARCZY NCIS: New Orleans Fresh Off the Boat The Real O'Neals Cioteczka Mick Tacy jesteśmy Nie ma lekko Bull 

Zobacz również: