Arek Tobiasz
| 10-02-2017, 15:52:20
Wyniki oglądalności seriali w amerykańskich stacjach kablowych w środę, 8 lutego 2017 roku.
W środowy wieczór premiera serialu „Legion” (FX) zgromadziła przed telewizorami 1,622 miliona wszystkich widzów, w tym 0,69 milionem widzów w grupie docelowej 18-49 lat.
„Czarodzieje” (Syfy) zdobyli 0,913 miliona wszystkich widzów, w tym 0,35 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„SIX” (History) miało 1,55 miliona wszystkich widzów, w tym 0,37 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,03 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„U nas w Filadelfii” (FXX) miało 0,551 miliona wszystkich widzów, w tym 0,34 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,03 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Too Close To Home” (TLC) zdobyło 1,027 miliona wszystkich widzów, w tym 0,29 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,03 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Workaholics” (Comedy Central) zgromadziło 0,403 miliona wszystkich widzów, w tym 0,23 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,05 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„W garniturach” (USA Network) zdobyły 1,275 miliona wszystkich widzów, w tym 0,32 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,02 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Expanse” (Syfy) zdobyła 0,587 miliona wszystkich widzów, w tym 0,18 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,07 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Man Seeking Woman” (FXX) miała 0,193 miliona wszystkich widzów, w tym 0,12 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,01 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Girlfriends’ Guide to Divorce” (Bravo) miała 0,442 miliona wszystkich widzów, w tym 0,18 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Madiba” (BET) miał 0,334 miliona wszystkich widzów, w tym 0,12 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,04 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.