Arek Tobiasz
| 26-01-2017, 20:45:40
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 24 stycznia 2017 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 16,02 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„The Flash” (CW) miał 2,68 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,37 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „The Mick” (Fox) zdobyło 2,77 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Bull” (CBS) zgromadził 11,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„This Is Us” (NBC) zdobyło 9,51 miliona wszystkich widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Kości” (Fox) miały 3,04 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„DC’s Legends of Tomorrow” (CW) miało 1,79 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,02 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim zyskał.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,06 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Chicago Fire” (NBC) miało 7,3 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.