Arek Tobiasz
| 26-01-2017, 20:33:14
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 17 stycznia 2017 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,6 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 15,42 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,43 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„The Mick” (Fox) zdobyło 2,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,9 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Bull” (CBS) zgromadził 10,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„This Is Us” (NBC) zdobyło 9,53 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 3,85 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kości” (Fox) miały 2,92 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał pierwszego sezonu „No Tomorrow” (CW) miał 0,6 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 2,77 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,02 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim zyskał.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Chicago Fire” (NBC) miało 7,04 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.