Arek Tobiasz
| 18-01-2017, 02:15:22
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 16 stycznia 2017 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Kevin Can Wait” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 8,64 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Gotham” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 3,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Man with a Plan” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 7,67 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Dwie spłukane dziewczyny” (CBS) miała 6,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Lucyfer” (Fox) zdobył 3,99 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Dziwna para” (CBS) zdobyła 5,65 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Scorpion” (CBS) miał 7,69 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.
„Timeless” (NBC) miało 3,46 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.