Arek Tobiasz
| 12-01-2017, 22:08:52
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 10 stycznia 2017 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 7,24 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 2,57 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,95 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Mick” (Fox) zdobyło 3,02 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „No Tomorrow” (CW) miało 0,81 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Agenci TARCZY” (CBS) mieli 2,73 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„This Is Us” (NBC) zdobyło 9,07 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kości” (Fox) miały 3,66 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.