Arek Tobiasz
| 06-01-2017, 23:13:48
Wyniki oglądalności seriali amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 5 stycznia 2017 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Teoria wielkiego podrywu” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 16,66 miliona wszystkich widzów, w tym 3,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 13 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„Superstore” (NBC) zdobyło 4,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „The Great Indoors” (CBS) miało 9,67 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Good Place” (NBC) zdobyło 2,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Mamuśka” (CBS) zdobyła 8,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago Med” (NBC) zgromadziło 6,22 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Life in Pieces” (CBS) zdobyła 6,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Pure Genius” (CBS) miała 5,32 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Czarna lista” (NBC) miała 5,18 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.