Najpopularniejsze seriale w mediach społecznościowych w 2016 roku


amelka   amelka | 27-12-2016, 15:53:44


Najpopularniejsze seriale w mediach społecznościowych w 2016 roku

Dla naprawdę zaciekłych fanów, nic nie dobiega w telewizji do końca, przynajmniej jeśli chodzi o „Słodkie kłamstewka”.


„Słodkie kłamstewka” (Freeform), które pokazują siódmy i finałowy sezon, są najczęściej wzmiankowanym serialem na najważniejszych platformach społecznościowych. W rzeczywistości zaangażowanie na tych platformach jeśli chodzi o seriale wzrosło o 25 procent w porównaniu z 2015 roku i wygenerowało ponad 256 milionów interakcji.

„Słodkie kłamstewka” wygrywały, gdzie były szczególnie widoczne na Instagramie, co dało serialowi 82 procent całego społecznego zaangażowania. Na drugim miejscu znalazły się „Żywe trupy” (AMC), które miały 144,86 miliona interakcji, a potem „Nastoletni wilkołak” (MTV) z 70 milionami interakcji.

Wśród nowych seriali, Netflix radził sobie bardzo dobrze, gdzie „Stranger Things”, „Haters Back Off” i „Pełniejsza chata” znalazły się w pierwszej dziesiątce. Warto dodać, że nowy serial Freeform „Shadowhunters” wygenerował również ponad 60 milionów interakcji.

Poniżej prezentujemy rankingi.

Powracające seriale — społecznościowe interakcje
1. „Słodkie kłamstewka”, Freeform — 256,75 miliona
2. „Żywe trupy”, AMC — 144,86 miliona
3. „Nastolenti wilkołak”, MTV — 70,55 miliona
4. „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, NBC — 65,78 miliona
5. „America’s Funniest Home Videos”, ABC — 59,08 miliona
6. „Imperium”, Fox — 44,72 miliona
7. „The Daily Show”, Comedy Central — 44,07 miliona
8. „Chirurdzy”, ABC — 39,68 miliona
9. „Gra o tron”, HBO — 39,66 miliona
10. „The Voice”, NBC — 34,31 miliona

Nowe seriale — społecznościowe interakcje
1. „Shadowhunters”, Freeform — 60,78 miliona
2. „Stranger Things”, Netflix — 12,99 miliona
3. „Lucyfer”, Fox — 10,19 miliona
4. „This Is Us”, NBC — 9,2 miliona
5. „Haters Back Off”, Netflix — 6,75 miliona
6. „Pełniejsza chata”, Netflix — 6,63 miliona
7. „Full Forntal with Samantha Bee”, TBS — 3,71 miliona
8. „Kroniki Shannary”, MTV — 3,11 miliona
9. „Queen Sugar”, OWN — 2,41 miliona
10. „Atlanta”, FX — 2,17 miliona

Powracające seriale — wzrost fanów
1. „The Late Late Show with James Corden”, CBS — 8,86 miliona
2. „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, NBC — 8,49 miliona
3. „WWE Raw”, USA Network — 6,96 miliona
4. „WWE Smackdown”, USA Network — 6,36 miliona
5. „Gra o tron”, HBO — 5,43 miliona
6. „Żywe trupy”, AMC — 4,96 miliona
7. „The Voice”, NBC — 4,02 miliona
8. „America’s Got Talent”, NBC — 3,54 miliona
9. „Saturday Night Live”, NBC — 3,41 miliona
10. America’s Funniest Home Videos”, ABC — 3,31 miliona

Nowe seriale — wzrost fanów
1. „Stranger Things”, Netflix — 4,35 miliona
2. „This Is Us”, NBC — 1,56 miliona
3. „Pełniejsza chata”, Netflix — 1,12 miliona
4. „Full Frontal with Samantha Bee”, TBS — 1,1 miliona
5. „Shadowhunters”, Freeform — 1,09 miliona
6. „DC’s Legends of Tomorrow”, CW — 994 218
7. „Lucyfer”, Fox — 805 995
8. „Westworld”, HBO — 651 527
8. „Luke Cage”, Netflix — 536 672
10. „Atlanta”, FX — 470 902



Kategorie: Rankingi Telewizja 
Seriale: Gra o tron Chirurdzy Słodkie kłamstewka Nastoletni wilkołak Żywe trupy Empire The Shannara Chronicles Westworld Shadowhunters Stranger Things Pełniejsza chata DC’s Legends of Tomorrow Lucifer Marvel's Luke Cage Atlanta Queen Sugar Spadajcie, hejterzy! Tacy jesteśmy 

Zobacz również: