Arek Tobiasz
| 10-12-2016, 22:36:18
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z piątku, 9 grudnia 2016 roku.
W piątkowy wieczór o 20:00 „Ostatni prawdziwy mężczyzna” (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,51 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
„MacGyver” (CBS) zgromadził przed telewizorami 7,46 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pamiętniki wampirów” (CW) zgromadziły 1,05 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
O 20:30 „Dr. Ken” (ABC) zdobył 4,48 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Hawaii 5.0” (CBS) miało 9,33 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Egzorcysta” (Fox) zdobył 1,72 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Crazy Ex-Girlfriend” (CW) zgromadziła 0,58 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Zaprzysiężeni” (CBS) mieli 10,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.