Arek Tobiasz
| 21-11-2016, 21:57:28
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z niedzieli, 20 listopada 2016 roku.
W niedzielny wieczór o 19:30 „Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 2,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:00 „Simpsonowie” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 2,89 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,8 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Agenci NCIS: Los Angeles” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 11,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Bob’s Burgers” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 2,44 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Głowa rodziny” (Fox) zdobyła 2,72 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Madam Secretary” (CBS) miała 8,57 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Last Man on Earth” (Fox) miał 2,04 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:30 „Elementary” (CBS) miało 6,25 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.