Arek Tobiasz
| 21-11-2016, 16:08:44
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z piątku, 18 listopada 2016 roku.
W piątkowy wieczór o 20:00 „MacGyver” (CBS) zgromadził przed telewizorami 8,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
„Ostatni prawdziwy mężczyzna” (ABC) miał 6,47 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„Pamiętniki wampirów” (CW) zgromadziły 0,94 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Dr. Ken” (ABC) zdobył 4,69 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
O 21:00 „Hawaii 5.0” (CBS) miało 10,01 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Egzorcysta” (Fox) zdobył 1,73 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Crazy Ex-Girlfriend” (CW) zgromadziła 0,52 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
O 22:00 „Zaprzysiężeni” (CBS) mieli 10,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.