Arek Tobiasz
| 18-11-2016, 00:55:07
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku,15 listopada 2016 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 14,61 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Pępek świata” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 6,16 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Flash” (CW) zdobył 3,0 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Brooklyn Nine-Nine” (Fox) miało 2,21 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,24 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Jess i chłopaki” (Fox) zdobyli 1,96 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „This Is Us” (NBC) zdobyło 9,5 miliona wszystkich widzów, w tym 2,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 9 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Bull” (CBS) zgromadził 11,79 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 4,26 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Królowe krzyku” (Fox) miała 1,44 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„No Tomorrow” (CW) zdobyło 0,86 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 3,56 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 6,94 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu poprzednim odcinkiem.
„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,06 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu poprzednim odcinkiem.