Arek Tobiasz
| 12-11-2016, 23:14:49
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 10 listopada 2016 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Chirurdzy” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 7,17 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Teoria wielkiego podrywu” (CBS) zgromadziła przed telewizorami 14,22 miliona wszystkich widzów, w tym 3,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 13 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Superstore” (NBC) zdobyło 4,38 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Rosewood” (Fox) miało 3,31 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„DC’s Legends of Tomorrow” (CW) zgromadziło 1,78 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
O 20:30 „Superstore” (NBC) zdobyło 4,52 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Great Indoors” (CBS) miało 7,91 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
O 21:00 „Chicago Med” (NBC) zgromadziło 7,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Mamuśka” (CBS) zdobyła 7,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Notorious” (ABC) miało 3,77 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Pitch” (Fox) zdobyło 2,64 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Nie z tego świata” (CW) miało 1,69 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Life in Pieces” (CBS) zdobyła 6,19 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Pure Genius” (CBS) miała 5,33 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
„Sposób na morderstwo” zgromadził 4,28 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Czarna lista” (NBC) miała 6,52 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.