Arek Tobiasz
| 02-11-2016, 20:19:36
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku,1 listopada 2016 roku.
We wtorkowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 5,38 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„The Flash” (CW) zdobył 2,71 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,1 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „This Is Us” (NBC) zdobyło 8,39 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 3,47 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„No Tomorrow” (CW) zdobyło 0,86 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 2,78 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 6,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu poprzednim odcinkiem.
„Agenci TARCZY” (ABC) zdobyli 2,52 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.