Arek Tobiasz
| 07-01-2013, 23:06:45
W niedzielny wieczór o 20:00 "Simsonowie" (FOX) zgromadzili przed telewizorami 9,65 miliona wszystkich widzów, w tym 4,4 miliona w grupie docelowej 18-49 lat dając stacji 11 procent udziału w rynku. Serial zyskał 29 procent widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem (3,4).
Natomiast "Dawno, dawno temu" (ABC) zdobyło odpowiednio 9,04 i 3,1 miliona widzów oraz 8 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 20:30 "Bob's Burgers" (FOX) obejrzało 6,52 miliona wszystkich widzów, w tym 3,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 48 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,1).
O 21:00 "Głowa rodziny" (FOX) miała 7,09 miliona wszystkich widzów, w tym 3,5 miliona w grupie docelowej zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 40 procent w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,5).
"Zemsta" (ABC) zdobyła odpowiednio 7,0 i 2,3 miliona widzów oraz 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 4 procent w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,4).
Natomiast "Żonę idealną" (CBS) obejrzało 9,99 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:30 "American Dad!" (FOX) zgromadził przed telewizorami 5,57 miliona widzów, w tym 2,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 40 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (2,0).
O 22:00 "Mentalista" (CBS) zdobył 10,73 miliona widzów, w tym 2,1 miliona w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 31 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,6).
Natomiast "Happy Endings" (ABC) miało 2,57 i 1,0 miliona widzów oraz 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 23 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,3).
O 22:30 "Nie zadzieraj z zołzą spod 23" (ABC) zdobyło odpowiednio 2,23 i 0,9 miliona widzów oraz 2 procent udziału w rynku. Serial stracił 18 procent widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem (1,1).