Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 25 października 2016 roku


Arek Tobiasz   Arek Tobiasz | 27-10-2016, 01:03:51


Wyniki oglądalności amerykańskich stacji z wtorku, 25 października 2016 roku

Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 25 października 2016 roku.


We wtorkowy wieczór o 20:00 „Agenci NCIS” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 13,86 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.

„Pępek świata” (ABC) miał 5,59 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co poprzedni odcinek.

„The Flash” (CW) zdobył 2,78 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.

O 20:30 „American Housewife” (ABC) zgromadziła 5,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

O 21:00 „This Is Us” (NBC) zdobyło 8,68 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

„Bull” (CBS) zgromadził 11,59 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.

„Fresh Off the Boat” (ABC) miało 3,84 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.

„No Tomorrow” (CW) zdobyło 0,85  miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co ostatni odcinek.

O 21:30 „The Real O’Neals” (ABC) mieli 3,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.

O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 6,94 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu poprzednim odcinkiem.

„Agenci NCIS: Nowy Orlean” (CBS) mieli 9,63 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu poprzednim odcinkiem.

„Agenci TARCZY” (ABC) zdobyli 2,47 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność w grupie docelowej na podobnym poziomie co tydzień temu.



Kategorie: Wyniki oglądalności Telewizja 
Seriale: Agenci NCIS Pępek świata Chicago Fire Agenci TARCZY The Flash NCIS: New Orleans Fresh Off the Boat The Real O'Neals No Tomorrow Tacy jesteśmy Nie ma lekko Bull 

Zobacz również: