Arek Tobiasz
| 09-10-2016, 23:38:06
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z czwartku, 6 października 2016 roku.
W czwartkowy wieczór o 20:00 „Chirurdzy” (ABC) zgromadzili przed telewizorami 8,31 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Superstore” (NBC) zdobyło 5,2 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Rosewood” (Fox) miało 3,77 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „The Good Place” (NBC) zdobyło 4,98 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Chicago Med” (NBC) zgromadziło 6,9 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
„Notorious” (ABC) miało 4,6 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Pitch” (Fox) zdobyło 3,6 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co tydzień temu.
O 22:00 „Sposób na morderstwo” zgromadził 4,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie w grupie docelowej co ostatni odcinek.
„Czarna lista” (NBC) miała 6,39 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.