Arek Tobiasz
| 29-09-2016, 21:33:27
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 28 września 2016 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Zabójcza broń” (Fox) zgromadziła przed telewizorami 7,05 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Goldbergowie” (ABC) zdobyli 6,45 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Blindspot” (NBC) miało 5,57 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „Speechless” (ABC) zdobyło 6,4 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Imperium” (Fox) zgromadziło 9,58 miliona wszystkich widzów, w tym 3,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Współczesna rodzina” (ABC) miała 7,34 miliona wszystkich widzów, w tym 2,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w grupie docelowej porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera dwunastego sezonu serialu „Zabójcze umysły” (CBS) zgromadziła 8,87 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni finał
„Prawo i bezprawie” (NBC) zdobyło 6,05 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w grupie docelowej porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Czarno to widzę” (ABC) miało 5,56 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 22:00 „Designated Survivor” (ABC) zdobył 7,91 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,5 miliona widzów w grupie docelowej porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Chicago PD” miało 6,08 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera drugiego sezonu serialu „Code Black” (CBS) zgromadziła 6,35 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z premierą poprzedniego sezonu, ale utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co poprzedni finał