amelka
| 28-09-2016, 15:32:55
Wyniki odtworzeń DVR pojawiły się z tygodnia jesiennych premier telewizyjnych z poniedziałku i wtorku, a „Teoria wielkiego podrywu” (CBS) jak zwykle zyskała najwięcej, kiedy „This Is Us” (NBC) ugruntowało swoją pozycję jako przebojowy hit.
W grupie docelowej 18-49 lat, „Teoria wielkiego podrywu najwięcej zyskała w czasie dwóch pierwszych dni — 1,6 miliona widzów — co ostatecznie dało premierze dziesiątego sezonu w sumie 5,4 miliona widzów. Przebojowa komedia również miała największą widownię, zyskując 28 procent, co dało 20,3 miliona widzów.
Wśród poniedziałkowych i wtorkowych nowych seriali, „This Is Us” zyskało 1,4 miliona widzów (50 procent) w grupie docelowej, co cało w sumie premierze 4,2 miliona widzów — najchętniej oglądany jesienny debiut od czasu tego jak „Imperium” (Fox) zadebiutowało w styczniu 2015 roku. Tymczasem „Bull” (CBS) dostarczyło największa widownię ogółem po trzech dniach, zyskując 25 procent dając w sumie 19,4 miliona widzów. (Poprzednik „Agenci NCIS” mieli 19,3 miliona widzów, z czego 2,9 miliona znalazło się w grupie docelowej).
Na koniec, kilka uwag: „Agenci TARCZY” (ABC) mieli największy zysk procentowy wśród poniedziałkowych i wtorkowych seriali, zyskując 82 procent w grupie docelowej (2,0 miliona widzów), kiedy zyskała 62 procent widzów ogółem (5,5 miliona widzów).