Arek Tobiasz
| 15-06-2016, 13:31:16
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z niedzieli, 12 czerwca 2016 roku.
W niedzielny wieczór „Gra o tron” (HBO) zgromadziła przed telewizorami 7,6 miliona wszystkich widzów, w tym 3,88 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial stracił 0,07 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Dolina krzemowa” (HBO) miała 1,635 miliona wszystkich widzów, w tym 0,88 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,03 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Preacher” (AMC) zdobył 1,754 miliona wszystkich widzów, w tym 0,68 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,12 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Figurantka” (HBO) zgromadziła 0,851 miliona wszystkich widzów, w tym 0,39 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,12 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Mike Tyson Mysteries” (Adult Swim) zdobyły 1,305 miliona wszystkich widzów, w tym 0,62 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,16 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Good Witch” (Hallmark Channel) zgromadziła 2,121 miliona wszystkich widzów, w tym 0,26 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,01 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Premiera serialu „Still the King” (CMT) zdobyła 0,811 miliona wszystkich widzów, w tym 0,25 miliona widzów w grupie docelowej. Drugi odcinek miał odpowiednio 0,731 i 0,21 miliona widzów.
„Motive” (USA Network) miało 0,887 miliona wszystkich widzów, w tym 0,27 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,06 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał piątego sezonu „Kłamstw na sprzedaż” (Showtime) zdobył 0,307 miliona wszystkich widzów, w tym 0,14 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,01 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Girlfriend Experience” (Starz) miała 0,248 miliona wszystkich widzów, w tym 0,06 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Dom grozy” (Showtime) miał 0,651 miliona wszystkich widzów, w tym 0,18 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,05 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.