Arek Tobiasz
| 25-05-2016, 13:41:17
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji kablowych z niedzieli, 22 maja 2016 roku.
W niedzielny wieczór „Gra o tron” (HBO) zgromadziła przed telewizorami 7,89 miliona wszystkich widzów, w tym 3,96 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat. Serial zyskał 0,04 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
Letni finał drugiego sezonu „Fear the Walking Dead” (AMC) zgromadził przed telewizorami 4,388 miliona wszystkich widzów, w tym 1,88 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,06 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Dolina krzemowa” (HBO) miała 1,712 miliona wszystkich widzów, w tym 0,94 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,06 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera serialu „Preacher” (AMC) miała 2,38 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej.
„Figurantka” (HBO) zgromadziła 0,918 miliona wszystkich widzów, w tym 0,42 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,04 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Mike Tyson Mysteries” (Adult Swim) zdobyły 1,334 miliona wszystkich widzów, w tym 0,63 miliona widzów w grupie docelowej. Serial zyskał 0,03 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„K.C. Undercover” (Disney Channel) zdobył 1,123 miliona wszystkich widzów, w tym 0,17 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,16 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Liv and Maddie” (Disney Channel) zgromadziły 1,323 miliona wszystkich widzów, w tym 0,22 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,11 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Best Friends Whenever” (Disney Channel) mieli 1,229 miliona wszystkich widzów, w tym 0,16 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,13 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Good Witch” (Hallmark Channel) zgromadziła 2,191 miliona wszystkich widzów, w tym 0,23 miliona widzów w grupie docelowej. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Motive” (USA Network) miało 0,84 miliona wszystkich widzów, w tym 0,18 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,05 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Kłamstw na sprzedaż” (Showtime) zdobyły 0,256 miliona wszystkich widzów, w tym 0,1 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,04 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„The Girlfriend Experience” (Starz) miała 0,226 miliona wszystkich widzów, w tym 0,06 miliona widzów w grupie docelowej. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Dom grozy” (Showtime) miał 0,482 miliona wszystkich widzów, w tym 0,17 miliona widzów w grupie docelowej. Serial stracił 0,02 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.