Tweety Shondy Rhimes stawiają własność tagu #TGIT pod znakiem zapytania


amelka   amelka | 25-05-2016, 00:47:14


Tweety Shondy Rhimes stawiają własność tagu #TGIT pod znakiem zapytania

Czy Shonda Rhimes ogłosiła czas śmierci — przynajmniej wielomiesięczną śpiączkę — dla kampanii marketingowej ABC „#TGIT”.

Po raz pierwszy od 2013 roku, ramówka ABC w czwartek na tę jesień nie będzie całkowicie zdominowana przez firmę produkcyjną Shondaland.


Jak „Skandal” jest na wydłużonej przerwie i nie zadebiutuje z szóstym sezonem do przyszłego roku, ABC wygodnie umieściło między „Chirurgami” a „Sposobem na morderstwo” inspirowany prawdziwymi wydarzeniami nowy dramat „Notorious”, w którym występują Piper Perabo („Kamuflaż”) i Daniel Sunjata („Graceland”), i, bardziej znamiennie, to koprodukcja Sony Pictures Television i ABC Studios, gdzie wśród producentów wykonawczych jest Josh Berman („Czarna lista”).

To wszystko skłania do pytania; Czy ABC będzie promować „Chirurgów”, „Notorious” i „Sposób na morderstwo” jako „#TGIT”?

Albo co ważniejsze, czy może?

Rhimes sama mocno sugerowała, że ramówka z serialem nie pochodzącym od niej w miksie nie kwalifikuje się jako „#TGIT”, dodając na Twitterze wiadomość w czwartkowy wieczór (po finałach sezonu „Chirurgów” i „The Catch”): „To finałowa noc dla #TGIT aż do 2017 roku. Zobaczysz Chirurgów i Sposób na morderstwo tej jesieni!”

Płodna producentka wydawała się powtórzyć swój punkt widzenia z drugim tweetem: „#TGIT powraca z Chirurgami, Skandalem i The Catch w przyszłym roku!”

Prowadząc do ogłoszenia ramówki w tym miesiącu, Andrew Kubitz z ABC powiedział: „Widzimy czwartkowe wieczory jako okazję dla oglądalności, z albo parami czy kobietami, którzy chcą usiąść i uciec i mieć zabawę i pić swoje czerwone wino i zjeść trochę popcornu. Na razie, serial Shondy są tymi, które rezonują z ta grupą, ale to nie znaczy, że żadnej inny serial, który rozwijamy teraz czy w przyszłości nie może pasować do tej marki TGIT” — sugerując, co najmniej, że serial nie pochodzący do Shondy może znaleźć się w tej kampanii.

Tymczasem zaledwie kilka dni przed wspomnianymi tweetami Rhimes, zapytaliśmy nową szefową ABC Channing Dungey czy „#TGIT” z definicji to „tylko seriale Shondaland”, czy kampanię można zastosować do ramówki, w której znajduje się taki serial jak „Notorious”? Odpowiedziała: „Nawet naprawdę nie zaczęliśmy rozmawiać o naszych planach marketingowych na tę jesień, więc powiem: ‚Czuwajcie’”.

ABC po raz pierwszy rozpoczęła kampanię „#TGIT” (jako „Dzięki bogu już czwartek”) jesienią 2014 roku, kiedy premiera serialu „Sposobu na morderstwo” przyciągnęła tylu widzów, że stacja rozwiązała problem czwartkowego dramatu o 21:00. W tym czasie Marla Provencio z ABC powiedziała: „#TGIT pokazało, że ludzie mogą pojawić się dla jednego serialu i pozostać przez całą noc jeśli tutaj jest coś co ma prawdziwie naturalny przepływ”.

Ale czy „naturalny przepływ” jest tylko w serialach od tej samej spółki produkcyjnej?

ABC mogło utrzymać czwartkową ramówkę z projektami tylko od Rhimes, biorąc pod uwagę, że „The Catch” (dramat o zabawie w kotka i myszkę z Mireille Enos i Peterem Krausem) zostało przedłużone o drugi sezon, a „Still Star-Crossed” (kontynuacja historii o Romeo i Julii) było wśród nowych seriali zamówionych przez stację.

Chociaż Dungey powiedziała, że ze względu na swoje historyczne umiejscowienie i dodatkowy czas na produkcję, „Still Star-Crossed” „zawsze” miało zadebiutować w przyszłym roku (i prawdopodobnie nie w czwartek), kiedy „The Catch” powróci w przyszłym roku, aby zaoferować widzom „stałość” czwartkowego połączenia „Chirurdzy”, „Skandal” i „The Catch”.

ABC nie wydało oświadczenia poza tym co powiedziała Dungey. Rzecznik Rhimes tymczasem nie chciał skomentować tweetów producentki



Kategorie: Telewizja 
Seriale: Chirurdzy Skandal Sposób na morderstwo Blef Still Star-Crossed Notorious 

Zobacz również: