Arek Tobiasz
| 17-05-2016, 22:36:17
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 16 maja 2016 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Mike i Molly” (CBS) zgromadzili przed telewizorami 7,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Gotham” (Fox) miało 3,78 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Reign” (CW) zdobyło 0,82 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 finał serialu „Mike i Molly” (CBS) miał 8,32 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:00 „Houdini & Doyle” (Fox) zgromadzili 2,47 miliona wszystkich widzów, w tym 0,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
Finał drugiego sezonu serialu „Jane the Virgin” (CW) zdobył 0,95 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:30 „Dziwna para” (CBS) miała 5,71 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 22:00 „Blindspot” (NBC) zgromadziło 5,39 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Impersonalni” (CBS) zdobyli 5,3 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Finał serialu „Castle” (ABC) miał 7,76 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.