Arek Tobiasz
| 15-04-2016, 00:44:46
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z środy, 13 kwietnia 2016 roku.
W środowy wieczór o 20:00 „Pępek świata” (ABC) zgromadził przed telewizorami 6,98 miliona wszystkich widzów, w tyn 1,7 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial utrzyma oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Rosewood” (Fox) miało 4,53 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Heartbeat” (NBC) miało 3,98 miliona wszystkich widzów, w tym 0,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 „Goldbergowie” (ABC) mieli 6,29 miliona wszystkich widzów, w tym 1,9 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Imperium” (Fox) zgromadziła 10,11 miliona wszystkich widzów, w tym 3,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 12 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Współczesna rodzina” (ABC) zdobyła 7,44 miliona wszystkich widzów, w tym 2,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku. Serial utrzyma oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Zabójcze umysły” (CBS) miały 8,81 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 21:30 „Black-ish” (ABC) zdobyło 5,67 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Criminal Minds: Beyond Borders” (CBS) miało 7,91 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Nashville” (ABC) miało 4,12 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial utrzyma oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.