Arek Tobiasz
| 30-03-2016, 20:16:18
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z wtorku, 29 marca 2016 roku.
We wtorkowy wieczór „The Flash” (CW) zgromadziło przed telewizorami 3,33 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Fresh Off the Boat” (ABC) zgromadziło przed telewizorami 4,56 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Jess i chłopaki” (Fox) zgromadzili przed telewizorami 2,22 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
O 20:30 „The Real O’Neals” (ABC) miało 3,75 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 21:00 „Chicago Med” (NBC) miało 8,62 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Agenci TARCZY” (ABC) zgromadzili 3,23 miliona wszystkich widzów, w tym 1,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Brooklyn Nine-Nine” (Fox) obejrzało 1,96 miliona wszystkich widzów, w tym 0,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„iZombie” (CW) zdobyło 1,33 miliona wszystkich widzów, w tym 0,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 2 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Chicago Fire” (NBC) miało 8,74 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.