Arek Tobiasz
| 23-03-2016, 00:13:25
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 21 marca 2016 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Gotham” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 3,85 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim tygodniu.
„Supergirl” (CBS) miała 6,03 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim tygodniu.
„Crazy Ex-Girlfriend” (CW) zdobyła 0,75 miliona wszystkich widzów, w tym 0,2 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Lucifer” (Fox) zgromadził 3,76 miliona wszystkich widzów, w tym 1,2 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim tygodniu.
„Scorpion” (CBS) miał 8,55 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim tygodniu.
„Jane the Virgin” (CW) zdobyła 0,77 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Blindspot” (NBC) zgromadziło 6,09 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) mieli 8,66 miliona wszystkich widzów, w tym 1,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co w ostatnim tygodniu.
„Castle” (ABC) zdobyło 6,64 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial utrzymuje oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.