marek1211
| 04-03-2016, 02:42:56
ABC również było w „zabawnym” nastroju w czwartek, przedłużając zarówno „Goldbergów” i „Fresh off the Boat”, gdzie obie komedie powrócą tej jesieni — wcześniej stacja przedłużyła dramaty „Dawno, dawno temu” i „Quantico”.
„Goldbergowie” powrócą z czwartym sezonem, o czym szef serialu Adam Goldberg podzielił się na Twitterze, kiedy „Fresh Off the Boat” zostało przedłużone o trzeci sezon.
Prepare for a 4th season of smothering, yelling, 80s toys, Star Wars references, tightie whities and the Big Tasty run! We got picked up!!!!
— Adam F. Goldberg (@adamfgoldberg) 3 marca 2016
„Goldbergowie” mieli stałą oglądalność w środowe wieczory, osiągając średnio 6,7 miliona widzów tygodniowo, z czego 2,1 miliona znalazło się w grupie docelowej 18-49 lat — ostatni odcinek dał trzeci najlepszy wynik w tym sezonie. Po siedmiu kolejnych dniach liczny rosną odpowiednio do 8,9 i 3,1 miliona widzów, co sprawia, że serial jest drugą najlepszą komedią ABC po „Współczesnej rodzinie”.
Tymczasem „Fresh Off the Boat” miało średnio odpowiednio 4,4 i 1,4 miliona widzów w trudnej wtorkowej porze emisji. Wliczając odtworzenia DVR, serial miał średnio odpowiednio 5,9 i 2,1 miliona widzów.