amelka
| 15-02-2016, 01:04:53
Allison Janney i Anna Faris, aktorki chwalonej komedii CBS „Mamuśka”, zrobiły się o wiele bardziej poważne w kampanii społecznej odnośnie uzależnienia od narkotyków wraz z naczelnym chirurgiem, dr Vivekiem H. Murthym.
30-sekundowa reklama, do której doszło jak Janney spotkała Murthy’ego na wiecu zeszłej jesieni i potem zaprosiła go na plan „Mamuśki”, zadebiutuje po czwartkowym odcinku, „Diabetic Lesbians and a Blushing Bride”.
Postacie Janney i Faris z „Mamuśki”, jak widzowie wiedzą, walczą z wieloma uzależnieniami i uczęszczają regularnie na spotkania AA.
„Jestem dumny, że połączyłem siły z CBS Cares i obsadą oraz załogą ‚Mamuśki’” — powiedział Murthy w oświadczeniu. „Razem, chcieliśmy podnieść świadomość na temat epidemii, która ma druzgoczący wpływ na społeczność w całym naszym kraju. Przedawkowanie od narkotyków zabija więcej Amerykanów niż wypadki samochodowe — pamiętaj, że każdy zmagający się z uzależnieniem potrzebuje dostępu do leczenia, współczucia i wsparcia”.
Celem kampanii społecznej jest podniesienie świadomości odnośnie alarmujących wskaźników zgonów spowodowanych przedawkowaniem i zachęca każdego do zmagania się z uzależnieniem od nadużywania substancji.