Arek Tobiasz
| 10-02-2016, 01:05:03
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 8 lutego 2016 roku
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Z Archiwum X” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 8.25 miliona wszystkich widzów, w tym 2,5 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 8 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Superstore” (NBC) zgromadził przed telewizorami 5,19 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
„Supergirl” (CBS) miała 8,01 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,3 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Crazy Ex-Girlfirend” (CW) obejrzało 1,09 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co tydzień temu.
O 20:30 „Telenovela” (NBC) zdobyła 3,29 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Scorpion” (CBS) miał 11,22 miliona wszystkich widzów, w tym 2,0 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 6 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Lucifer” (Fox) zgromadził 5,47 miliona wszystkich widzów, w tym 1,7 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.
„Jane the Virgin” (CW) miało 0,93 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 22:00 „Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) zdobyli 9,68 miliona wszystkich widzów, w tym 1,6 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Castle” (ABC) obejrzało 5,73 miliona wszystkich widzów, w tym 1,1 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial zyskał 0,4 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.