Arek Tobiasz
| 27-01-2016, 01:34:53
Wyniki oglądalności amerykańskich stacji ogólnokrajowych z poniedziałku, 25 stycznia 2016 roku.
W poniedziałkowy wieczór o 20:00 „Z Archiwum X” (Fox) zgromadziło przed telewizorami 9,69 miliona wszystkich widzów, w tym 3,2 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 10 procent udziału w rynku. Serial stracił 1,9 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Superstore” (NBC) zgromadził przed telewizorami 4,89 miliona wszystkich widzów, w tym 1,4 miliona widzów w grupie docelowej 18-49 lat zapewniając stacji 4 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w grupie docelowej w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
„Supergirl” (CBS) miała 7,97 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
„Crazy Ex-Girlfirend” (CW) obejrzało 0,93 miliona wszystkich widzów, w tym 0,3 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 20:30 „Telenovela” (NBC) zdobyła 3,26 miliona wszystkich widzów, w tym 0,9 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 3 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
O 21:00 „Scorpion” (CBS) miał 10,58 miliona wszystkich widzów, w tym 1,8 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 65 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,2 miliona widzów w porównaniu z poprzednim odcinkiem.
Premiera serialu „Lucifer” (Fox) zgromadziła 7,15 miliona wszystkich widzów, w tym 2,4 miliona widzów w grupie docelowej zapewniając stacji 7 procent udziału w rynku.
„Jane the Virgin” (CW) miało 0,99 miliona wszystkich widzów, w tym 0,4 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 1 procent udziału w rynku. Serial utrzymał oglądalność na podobnym poziomie co ostatni odcinek.
O 22:00 „Agenci NCIS: Los Angeles” (CBS) zdobyli 9,95 miliona wszystkich widzów, w tym 1,5 miliona widzów w grupie docelowej dając stacji 5 procent udziału w rynku. Serial stracił 0,1 miliona widzów w porównaniu z poprzednim tygodniem.