marek1211
| 14-01-2016, 16:29:11
„To jest beta” — Alan Wurtzel z NBC Universal przyznał o danych, chociaż powiedział, że wyniki są poprawne.
W czasie prezentacji Alan Wurtzel ujawnił widownię kilku serialu Netflix ku radości wielu dziennikarzy.
Dane zebrane na próbce 15 tysięcy użytkowników, przez firmę technologiczną w San Francisco Sumphony, czynią „Jessicę Jones” jako szczególnie silnego gracza dla usługi transmisji strumieniowej. W oparciu o dane rozpoznawania audio, zebrane we wrześniu, październiku, listopadzie i grudniu, prezentacja zdradziła, że średnio 4,8 miliona widzów w grupie dorosłych 18-49 lat oglądało odcinek dramatu Marvela. (Demografia, jak należy zauważyć, prawdopodobnie nie liczy się za bardzo dla Netflixa jak nie ma tam reklam).
Po „Jessicy Jones” było „Master of None” (3,9 miliona widzów) i „Narcos” (3,2 miliona). I w obronie „Narcos”, tutaj brakowało kilku dni po premierze serialu. Mówiąc o serialach dawno po swoich premierach, „Orange Is the New Black”, które pojawiło się w czerwcu, nadal ma średnio 644 tysięcy dorosłych w grupie 18-49 lat dwa miesiące po premierze trzeciego sezonu.
„To zupełnie inny model biznesowy” — powiedział Wurtzel o Netflix. „Ich model biznesowy to sprawienie, abyś wypisał czek na kolejny miesiąc. Więc nie każdy program na Netflix to szeroko przyciągający projekt… Nie wierzę, że tutaj jest wystarczająco rzeczy na Netflix, które są na tyle szerokie i są na tyle spójne, aby wpłynąć na nas w znaczący sposób”.
Netflix nie jest jedyną usługą, której wyniki poznaliśmy. Wurtzel również powiedział, że 2,1 miliona dorosłych w wieku 18-49 lat obejrzało „Man in the High Castle” (Amazon) dwa miesiące po premierze. Po prezentacji Wurtzel wyraził pewność w wyniki — nawet chociaż były oparte na tak małej próbie.
„To jest beta” — powiedział. „Myślę, że są poprawne. Dają ci poczucie tego jaki jest rozmiar widowni — czy to 4,4 czy 4,2 miliona, myślę, że to się nie liczy tak bardzo".