marek1211
| 14-01-2016, 15:10:06
Chociaż nadchodzący dramat NBC „Game of Silence” obraca się wokół jednej centralnej tajemnicy, to pierwszy sezon zaoferuje rozwiązanie — kiedy również podłoży grunt pod ewentualny drugi sezon.
W „Game of Silence”, które zostało adaptowane przez producenta wykonawczego Davida Hudginsa na podstawie tureckiego serialu „Suskunlar”, występuje David Lyons („Revolution”) jako Jackson Brooks, dobrze zapowiadający się prokurator, którego idealne życie zostaje zagrożone jak zostaje nawiedzony przez dwóch kolegów z dzieciństwa, Gila i Shawna (w tych rolach Michael Reymond-James z „Dawno, dawno temu” i Larenz Tate z „Rescue Me”), których powrót wywołuje dość duży problem, który grozi ujawnieniem bardzo tragicznej części ich przeszłości. Bre Blair („Make It or Break It”) występuje jako Jessie, mężatka i dawna miłość Jacksona.
Pod koniec jeszcze nie umieszczonego w ramówce 10-odcinkowego pierwszego sezonu, „Dostaniesz rezultat i będzie rozliczenie” — powiedział Hudgins na zimowej trasie prasowej Television Critics Association w Pasadenie — „ale to również zakończenie, które ludzie uznają za szokujące i zabawne… otwierając świat na zupełnie innym poziomie”.
Albo jak Raymond-James to ujmuje, „Te odpowiedzi, które widzowie otrzymają w tym sezonie doprowadza do nowych pytań”.
Aby odróżnić „Game of Silence” od swojego materiału źródłowego jak również dać serialowi dodatkowy atut, Hudgins dodał „cały poziom konspiracji”, co obejmuje dawnego opiekuna i strażników poprawczaka, gdzie Jackson i jego przyjaciele odsiedzieli dosłownie straszliwy, pełen wykorzystywania 9-miesięczny wyrok za kawał, który poszedł całkowicie nie tak.
Również, aby dopełnić retrospekcje, które pokazują dawną gehennę głównych postaci, Hudgins również wprowadził trzecią, bardziej niedawną oś czasu, która dodaje dodatkowe zwroty akcji i napięcie do obecnych wydarzeń, jak Jackson zmaga się z radzeniem sobie z kryzysem, który został wywołany przez Gila i Shawna.
Chociaż priorytety Jacksona nie od razu są zbieżne z jego dawnymi przyjaciółmi, faktem jest to, że to przez co przeszli jako dzieci stworzyło więź, której żadna ilość samolubnej ochrony własnego tyłka nie może stłumić.
„‚Przyjaciele są krewnymi, których sam sobie wybierasz’, a ta trauma, która miała miejsce stworzyła więź, która na zawsze połączyła ich ze sobą” — powiedział Raymond-James. Potem dodał „Tutaj jest tarcie” po ich spotkaniu jako dorośli, „ale to wszystko jest o próbie ruszenia dalej i pozbieraniu wspólnie się do kupy”.
Jednak zbieranie się do kupy może być o wiele łatwiejsze do powiedzenia niż wykonania. Producentka wykonawcza Carol Mendelsohn („CSI”) dodaje: „To pytanie: ‚Czy kara pasuje do przestępstwa?’ i ‚Czy kiedykolwiek możesz pozwolić młodej osobie powrócić do swojej niewinności? … To przenika wszystko’”.