marek1211
| 05-01-2016, 01:15:13
Gang z Greendale jest bezdomny.
Yahoo po cichu zamknęło swoją usługę wideo, Yahoo Screen, która była domem dla wydarzeń sportowych na żywo, klipów z „Saturday Night Live”, a przede wszystkim szóstego sezonu „Community”.
Ten ruch ma miejsce miesiące po tym jak Yahoo ogłosiło, że zanotowało 42 miliony dolarów straty na swoich ambitnych oryginalnych projektach, na czele z przejęciem „Community”.
„W Yahoo, ciągle przeglądamy i przetwarzamy nasze produkty jak staramy się tworzyć najlepsze doświadczenie użytkowników” — powiedział rzecznik Yahoo w poniedziałek w oświadczeniu. „Mając to na uwadze, treść wideo od Yahoo jak również naszych partnerów zostanie przeniesiona z Yahoo Screen do naszych projektów Digital Magazine, aby użytkownicy mogli odkrywać uzupełniającą się treść w jednym miejscu”.
W czasie lata, twórca „Community” Dan Harmon powiedział, że franczyza o wiele bardziej by żyła w kinach, a tym samym wypełniła swoje przeznaczenie „sześć sezonów i film”. Jego plan: „Poczekamy chwilę, aby obsada mogła realizować swoją niesamowite sportowe kariery, a potem zbierzemy się razem przy niesamowitym filmie”.
Yahoo Screen” wystartowało we wrześniu 2013 roku.